Badanie satysfakcji Klientów AOMB Polska Sp. z o.o.

Na początku maja przeprowadzone zostało badanie satysfakcji Klientów AOMB Polska. Jest to druga taka ankieta – ostatnia była w 2021 roku.
Na wstępie dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się udzielić odpowiedzi. Jest to dla nas niezwykle istotne, abyśmy mogli poznać odczucia nie tylko nowych Klientów, czy tych których sprawy aktualnie prowadzimy, ale również tych, których obsługujemy od wielu lat.
Dzięki głosom naszych Klientów możemy udoskonalić, spersonalizować czy rozszerzyć nasze usługi. Każdy głos ma dla nas ogromne znaczenie i daje nam materiał do analiz naszej kancelarii.
Ankieta była anonimowa – ale można było dobrowolnie podać swój adres e-mail.
W kwestionariuszu znajdowały się zarówno pytania zamknięte jak i otwarte, dzięki czemu uzyskaliśmy pogłębioną ocenę naszej pracy, a Klienci mieli możliwość zapisywania swoich uwag oraz sugerowania zmian i potrzeb. Otrzymaliśmy ciekawe wyniki, z których jesteśmy bardzo zadowoleni. Pozytywne opinie napędzają nas do działania, a konstruktywna krytyka po analizie przynosi zmiany i udoskonalenia.
Ponad 84% ankietowanych oceniło, że świadczymy usługi na bardzo wysokim poziomie.
Jesteśmy dumni, że ponad 78% naszych Klientów wysoko zarekomendowałoby naszą kancelarię innym.

Spytaliśmy również o terminowość, responsywność, przejrzystość i jasność odpowiedzi, raportowanie, formę rozliczenia oraz jakoś świadczonych usług przez osoby pomocnicze (aplikantów, specjalistów, paralegal i asystentów). Tutaj znaczna większość oceniła nas bardzo dobrze i dobrze.

Otrzymaliśmy również kilka pisemnych opinii, które zwracają uwagę na działania AOMB.
Wszystkie zlecenia: analizy, zgłoszenia UPRP i zagraniczne wykonane bez zarzutów, terminowy monitoring opłat urzędowych, dobra komunikacja podczas całego procesu procedury patentowej, możliwość konsultacji i doradztwa, ciekawe opracowania wysyłane mailem
Pracownicy firmy są bardzo pomocni, odpisują i oddzwaniają bardzo szybko, są bardzo profesjonalni, ale jednocześnie prostymi słowami umieją wytłumaczyć trudne zagadnienia
Otrzymujemy zawsze rzetelne odpowiedzi i wyjaśnienia odnośnie statusu naszych spraw, wyjaśnienia składowych cen, wyjaśnienia skomplikowanych kwestii leżących często w zakresach w jakich nie jesteśmy specjalistami. Otrzymujemy w porę przypomnienia o nadchodzących datach na wykonanie różnych czynności wraz z instrukcją co i dlaczego należy wykonać
Szybkość działania, bezproblemowy kontakt na bieżąco, bez opóźnień. Stałe informowanie zleceniodawcy o wykonanych przez kancelarię krokach i przesyłanie kompletu dokumentów w sprawie
Bardzo konkretne podejście do tematu. Wysoka wiedza techniczna. Duże zaangażowanie w temat
Jako osobie nie znającej się na temacie pomocne byłoby wsparcie które nakieruje jak chronić swoja myśl techniczna
Przyjemna współpraca oraz możliwość poszerzenia własnej wiedzy dzięki kompetencjom rzeczników AOMB
Bardzo rzetelny elastyczny zespół prawników, rzeczowe, merytoryczne maile, szybkie odpowiedzi na moje pytania
W odpowiedziach naszych klientów wyróżniały się przede wszystkim doświadczenie, profesjonalizm, responsywność, przekazywanie informacji w przyjazny sposób.
Dziękujemy również za wszelkie życzenia dalszych sukcesów i rozwoju oraz sugestie co moglibyśmy zrobić aby być jeszcze lepszymi!
Dziękujemy wszystkim za zaufanie i mamy nadzieję sprostać oczekiwanym wymaganiom również w przyszłości! Dziękujemy również za wypełnienie ankiety i poświęcony czas!