Badanie satysfakcji Klientów AOMB Polska Sp. z o.o.
W drugiej połowie 2021 roku przeprowadziliśmy, po raz pierwszy, anonimowe badanie satysfakcji Klientów AOMB Polska.
W kwestionariuszu znajdowały się zarówno pytania zamknięte jak i otwarte, dzięki czemu uzyskaliśmy pogłębioną ocenę naszej pracy, a Klienci mieli możliwość zapisywania swoich uwag oraz sugerowania zmian i potrzeb.
Otrzymaliśmy ciekawe wyniki, z których jesteśmy bardzo zadowoleni.
Ponad 87% ankietowanych oceniło, że świadczymy usługi na bardzo wysokim poziomie.
Jesteśmy dumni, że ponad 90% naszych Klientów wysoko zarekomendowałoby naszą kancelarię innym.
Otrzymaliśmy również kilka pisemnych opinii, które zwracają uwagę na działania AOMB.
Dziękujemy naszym Klientom za wypełnienie ankiety i poświęcony czas!
Dzięki takiemu badaniu możemy wyciągnąć wnioski na przyszłość oraz dołożyć wszelkich starań, aby nasza praca przynosiła jeszcze większą korzyść dla Klientów.